Landing Page
Strony tego typu charakteryzują się zwięzłością, stąd też nazywa się je mianem mikrostrony, stronami lądowania, stronami docelowymi, czy stronami produktu. Nie posiadają podstron. Strona główna stanowi całość witryny.
Dzięki starannie dopracowanej, estetycznej szacie graficznej poruszanie się po stronie będzie lekkie i przyjemne. Natychmiast rzucać się w oczy będą najważniejsze do przekazania informacje. Toteż na Landing Page nie stosujemy zbyt wielu rozwiązań, które mogłyby odciągnąć uwagę od najistotniejszych treści.
Witrynę tego rodzaju wykorzystuje się do zareklamowania konkretnego produktu, usługi, albo osoby (jest to ulubiona forma autoreklamy dla polityków).
Odwiedzający tę witrynę mają klarowny, precyzyjnie zaprezentowany przekaz, który ułatwia zapamiętanie marki, nazwiska, czy rodzaju produktu.
Projektując taką witrynę będę miał prośbę, abyś mi dostarczył/-a możliwie najwięcej danych na temat przedmiotu reklamy. Jeśli na przykład będziemy promować produkt, oczekuję, że dostarczysz mailem opis produktu oraz jego zdjęcia.
Stronę dostosuję do Twoich potrzeb, a to oznacza, że możemy na niej wykorzystać dowolne elementy, jak np. formularz kontaktowy, interaktywną mapę Google, możemy zintegrować z Facebookiem, pochwalić się na niej referencjami i certyfikatami. Ogranicza nas jedynie wyobraźnia.
Cena: od 1400 zł
Zwięzłość i unikalność
Zwięzła, precyzyjna prezentacja oferty (produktu, usługi) lub osoby (to popularna forma autoprezentacji wśród polityków).
Uniwersalność
Doskonale sprawdza się jako uzupełnienie innej, większej strony internetowej. Jako byt samodzielny także przynosi korzyści.
Przejrzystość
Na takiej stronie nie można się zgubić. Dzięki rzucającym się w oczy hasłom oraz action buttons, odwiedzający niczego nie przeoczą.